خدایا نمی توانم خاموش باشم تو فریادرسم باش که توانائی !

جانبازربده نشین خود را مقابل خدا و ائمه معصومین(ع) و شهدا مسئول میداند و در این جهت جهاد برای رفع محرومیت از جامعه ایثارگری را برخود تکلیف می داند و در این راه با تمام سختی ها همگام و همرزم می طلبد !!!

خانواده شهیدی راکه تاب پرداختن اجاره های آنچنانی را ندارد و به چادر نشینی رو می آورد در کدامین مکتب الهی و انسانی باید بحال خود واگذاریم ؟

بخداوندی خدا اگر براین نامهری ها چشم ببندیم بزودی عذاب الهی برجامعه اسلامی ما نازل خواهد شد ! پس دست در دست هم با کمک های مادی و معنوی خود برای رهاندن این عزیزان از محرومیت تلاش کنیم باشد که از سوی خداوندیاری هم خواهد رسید انشاالله

از تمام عزیزانی که بنوعی می توانند در این امر خیر(رفع محرومیت از محرومین ایثارگر)ما را کمک کنند خواهشمندیم مراتب را اعلام بفرمایند . خداوند جزای خیر آنان را در دنیا و آخرت به فضل خود عطا فرماید انشاالله

دلاور مردی که تربت خرمشهر و بستان و سوسنگرد و آبادان نیک میشناسندش اینک برای معاش خود ................ !!!!

مادری که فرزندانی دلاور به شیر خود پرورید تا مدافع استقلال و آزادگی این مرز و بوم اسلامی و ایرانی ما باشد اینک در زیرزمینی که شهرداری انباری محسوبش کرده اجاره نشین شده است و اگر کسی خواهد کمک حالش باشد باید از خاکریز حاج گرینف ها گذر کند و دوباره خط شکنی کند تا بلکه امر خدا را اطاعت کرده باشد !!