سلام بر رسول الله
"السلام علیک یا رسول الله"
نایب الزیاره جمع دوستان خوبم در مدینه شهر پیغمبر هستم
عجب صفایی داره مدینه
ج
گنبد خضرا ی پیغمبر
یا رحمت للعالمین یا رسول الله

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 23:30 توسط رضا
|