نیایشی از شهید چمران

هر گاه دلم رفت تا محبت کسي را به دل بگيرد،

تو او را خراب کردي،

 خدايا، به هر که و به هرچه دل بستم،

  تو دلم را شکستي،

 عشق هر کسي را که به دل گرفتم،

 تو قرار از من گرفتي،

 هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم،

 در سايه اميدي، و به خاطر آرزويي،

 براي دلم امنيتي به وجود آورم،

 تو يکباره همه را برهم زدي،

 و در طوفان هاي وحشت زاي حوادث رهايم کردي،

 تا هيچ آرزويي در دل نپرورم

 هيچ وقت آرامش و امنيتي در دل خود احساس نکنم...

 تو اين چنين کردي تا به غير از تو محبوبي نگيرم

 و به جز تو آرزويي نداشته باشم،

  و جز تو به چيزي يا به کسي اميد نبندم،

 و جز در سايه توکل به تو، آرامش و امنيت احساس نکنم...

  خدايا ترا بر همه اين نعمتها شکر مي کنم.

شهيد چمران

 

RSS