سلام بر سید یحیای عزیزوبزرگوار

به خدا همه جا همراهم هستی ...

وهر جا برای پدرم و...دعا کردم برای شما عزیز هم دعا کردم.

انشاالله در پناه آقا ومولاوصاحبمون حضرت مهدی موفق باشی.

الان از حرم پیغمبرواز کنار بقیع می آیم

وجایتان خالی با مداح دلسوخته اهل بیت حاج مهدی سماواتی در بعثه رهبری مراسم جشن میلاد آقایمان مهدی جان وقرآن به سر و...بودیم وچه شب عجیب وحس عجیب تری بود .

خدا انشاالله قبول کنه ....

خدایا از اینکه در شب نیمه شعبان امسال  حقیر را به نمایندگی از دوستان اهل دلم در آستان حرم مطهر پیغمبرت وقبور ایمه بقیع دعوت کردی بی نهایت ممنون وسپاسگذارم

بی بی جان این سفر را مدیون تو وپسرت مهدی هستم وهرگز فراموش نمی کنم