سخنی از استاد فرزانه حضرت آیت ا...مصباح
سخنی از استاد فرزانه حضرت آیت ا...مصباح
بعضی از بندگان خدا اينگونهاند که در مقابل تحمل بلا و مصيبتها فقط با خدا معاشقه میکنند و ميگويند:
خدايا، ببین؛ من اين بلا را به خاطر تو تحمل میکنم.
سیدالشهدا عليهالسلام پس از آن كه تیر سه شعبه را از گلوی حضرت علیاصغر کشیدند،
مقداري از خون گلوي طفل شيرخواره را به آسمان پاشیدند و فرمودند:
«هَوَّنَ عَلَيَّ مَا نَزَلَ بِي أَنَّهُ بِعَيْنِ اللَّه»؛
معشوق من میبیند که من برای او چه میکنم؛ من چیزی دیگری نمیخواهم.
"یعنی چون خدا می بینه برام آسان است"
درسهاي اخلاق رمضان 1434؛ جلسه بيست و ششم: تشويق به صبر در روايات
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 8:50 توسط رضا
|